lunes, 19 de noviembre de 2007

A mai trecut o zi

Pai,ziua a inceput tare interesant.M-am trezit foooarte tarziu,adica pe la 11 si un sfert:Dm-am ridicat din pat,i-am zis tatei ceva si m-am dus la baie.Dupa am mancat la tv...ceea ce a mai luat inca o jumatate de ora.Oricum am ajuns foarte tarziu la liceu.Aici,nimic interesant prima parte.La geografie in schimb,profu mi.-a luat tel-ul...si chiar a plecat cu el:))Au urmat 3 ore de draci.In final m-am dus la liceu sa-mi astept bobocelu si bobocelele:))Si trece profu de geogra.Si il cheama pe Vlad langa el si ii da telefonul meu.Ma intreb de ce a fost nevoie sa il dea lui cand eu eram langa.Oricum,dubios om.Am mai stat la subsolul liceului,dupa m-am dus spre antrenament.Aici,lumea era tare binedispusa.Am scapat de incalzirea Alexandrei,dar nu si de jive.Oricum cred ca a fost cel mai amuzant antrenament pentru ca si Vali(antrenorul) a fost tare vesel.Am ajuns intr-un final acasa,dar aici am fost retrimisa la vecina sa o pensez.Am mancat in vecini si am ajuns intr-un final acasa si na ca acum stau si scriu:D.

No hay comentarios: