domingo, 18 de noviembre de 2007

Ce am facut ieri?!




Ce-am facut ieri?!Pai nimic interesant.Doar a fost ziua Crissei care se intampla sa fie printre prietenii mei cei mai buni.Sambata dimineata tata m.a trezit ca sa pot ajunge la antrenament.Acolo,copilasii erau mult prea vioi si prea energici pentru mine.Oricum a inceput antrenamentul,cei mici au incercat sa fie cat se poate de atenti.Pe la jumatatea dansului au inceput toti sa caste.Copiii foarte pasionati de dans evident.M-am amuzat pe seama fratilor Pastrama(asa se numesc) care cascau intr-una,stateau cu mainile in buzunar si cu burta in fata.Imagine pe care o ai cand mergi pe drumurile de tara:D.a fost zi de facut poze deci toti erau foarte frumos imbracati si aranjati.S-au "dezaranjat" imediat in pauza cand alergau si se calcau in picioare.Mi s-a spus "Doamna Simona" de catre o fetita foarte dulce.Sa se inteleaga,eu le predau dans sportiv picilor.In fine,s-a terminat si am fugit acasa.Aici am incepu sa strang,sa hranesc copilul si sa ma pregatesc pentru ziua Crissei.Vine si ora intalnirii...evident cu intarzierea de rigoare din partea mea si a inceput distractia.Eu nu mai puteam de foamne deci am mancat cat 5 la Mc..hmm si ne-.am indreptat spre multiplex.Am vazut Superbad,un film cu 3 adolescenti frustrati de faptul ca ajung la colegiu fara sa fii f***t nimic.A fost funny.Stupid,dar funny.Dupa am fost la bowling unde evident mi-am luat bataie crunta...pentru simplul motiv ca nu le am cu sensul si directia!Ma rog:))Si am ajuns acasa..un film si m-am culcat.Oricum fooarte tare ziua:)

No hay comentarios: